Звяжіться з нами

044 209 23 52 067 233 50 58

Звяжіться з нами

044 209 23 52
067 233 50 58

Статті

АУТСОРСИНГ. Що це таке і навіщо мені?

АУТСОРСИНГ. Що це таке і навіщо мені?

Аутсорсинг (від англ. Оutsourcing - outer-source-using, використання зовнішнього джерела та/або ресурсу) - це передача організацією на підставі договору певних видів або функцій виробничої підприємницької діяльності іншій компанії, що діє в потрібній галузі. Термін «аутсорсинг» у нашій країні з'явився порівняно недавно і лише починає набирати своєї популярності.

Багато країн Європи та США вже давно делегують неприбуткові бізнес-процеси спеціалізованим фірмам. Йдеться про адвокатські (юридичні) компанії, компанії, що займаються наданням бухгалтерських послуг тощо. Популярність бухгалтерського аутсорсингу на даний момент досягла того, що майже в кожній третій європейській компанії така посада, як бухгалтер, відсутня. Кожна друга європейська компанія має юридичного радника, який надає послуги за принципом аутсорсингу. Це стає вигідним, оскільки спеціалізована компанія має свій штат висококваліфікованих співробітників, здатних виконувати завдання різної складності. При цьому, вартість послуг такої компанії не вища за вартість утримання штатного фахівця, а іноді й нижча.

Особливою популярністю бухгалтерський аутсорсинг користується у приватних підприємців та суб'єктів господарювання, які займаються ЗЕД. Хтось хоче оптимізувати витрати, а хтось відповідатиме високим європейським критеріям ведення бізнесу, займатися розвитком та прибутковістю. Іноді клієнти переходять на обслуговування після того, як на протязі 1–2 років поміняли кілька бухгалтерів та втомилися від постійних пошуків недорогого, але кваліфікованого фахівця.

Зважаючи на те, що кожен власник, керівник компанії ставить головну мету – отримання прибутковості, не дивно, що серед сучасного бізнесу набирає популярність така послуга, як бухгалтерське обслуговування «під ключ». При цьому, керівник компанії взагалі позбавляється ведення бухгалтерського та податкового обліку, подання звітності, своєчасної сплати податків та зборів, спілкування з контролюючими органами, архівуванням та зберіганням документів тощо.


Вартість послуг залежить від системи оподаткування, організаційної форми підприємства, кількості працівників, обсягу документообігу, контрагентів, обороту підприємства. Однак, це в жодному разі не може бути дорожчим, ніж утримання штатних фахівців, а переваги очевидні:
- не потрібно оплачувати відпускні, лікарняні та премії;
- зменшуються витрати на утримання фахівців як мінімум у частині сплати податків та ЄСВ із заробітних плат;
- відпадає необхідність забезпечення штатних працівників комп'ютерною технікою, канцелярським приладдям, копіювальною технікою тощо;
- не потрібно купувати десятки шаф для зберігання та архівування документів;
- оплата послуг на ведення бухгалтерії відноситься до валових витрат.


Варто зазначити, що українські компанії ще не готові переходити на аутсорсинг, оскільки хтось звик до свого бухгалтера; хтось вважає, що свого бухгалтера простіше контролювати; хтось переживає за збереження конфіденційної інформації тощо. Але є «але»... Наприклад, «свій» бухгалтер не завжди буде своїм, оскільки він може звільнитися, захворіти, піти на пенсію, зрештою, а в сучасній компанії завжди можна отримати кваліфіковану послугу. Контролювати можна як усно, так і у вигляді укладення договору. Ну а конфіденційність інформації закріплюється укладеними договірними зобов'язаннями, які шануються та виконуються сучасними компаніями.


Звичайно, обрати гідну аутсорсингову компанію не просто, адже потрібно знайти того, кому можна довіряти. Тут є низка рекомендацій: відвідайте сайт компанії, наведіть довідки про їхню діяльність та керівництво; відвідайте офіс компанії та поспілкуйтеся з їхніми представниками, щоб зрозуміти можливості фірми; ознайомтеся з детальним переліком послуг, правами та обов'язками сторін. Як мінімум, цього буде достатньо, щоб отримати перше враження про компанію, а такі висновки можна зробити переконавшись у простоті та зручності бухгалтерського аутсорсингу.

Сьогодні бізнес диктує нові правила, тому від вас залежить те, наскільки ви будете сучасні, мобільні та успішні.


Audit Consulting Group ADVICE
Адвокат Кулаков Віталій
(Докладніше - www.advice.ua)

Антирейдерські дії або як захистити свій бізнес?

антирейдер

Наша компанія вже багато років надає послуги юридичного супроводу бізнесу в різних його проявах, починаючи від банального юридичного аудиту внутрішніх документів (розробка статуту, внутрішніх інструкцій, наказів, договорів тощо) до претензійної роботи та захисту інтересів клієнта в судах. Проте, особливо останнім часом, актуальним напрямом став захист інтересів компаній у результаті рейдерських атак. Ні для кого не секрет, що рейдерство стало вже професією, яка дає невеликий дохід. Крім того, розвитку рейдерства сприяє неефективна робота правоохоронної та судової системи, які мають миттєво реагувати на рейдерські дії, а не допускати тривалого розслідування та затягування процесу. Існуюча при Мін'юсті комісія, яка мала сконцентрувати в собі орган так званого оперативного реагування від рейдерства, на жаль, не виправдовує надії і все більше перетворюється на відділ продажу (за інформацією людей, які звертаються до цієї комісії).

У цій статті хотів би розповісти про деякі дії, які зможуть мінімізувати ризики компанії, пов'язані з будь-якими рейдерськими діями третіх осіб. Про що йде мова?

По-перше, йдеться про структурування бізнесу та оптимізацію його бізнес-процесів. Наприклад, активи можна сконцентрувати в одній компанії (власником якої є нерезидент), а потім їх передати в оренду вже виробничому структурному підрозділу (своєї компанії), а третя компанія може займатися логістикою та транспортними питаннями тощо. Крім того, не зайвим буде захистити активи у вигляді обладнання, рухомого та нерухомого майна шляхом внесення його до реєстру заборон на відчуження на підставі укладених договорів застави або іпотеки (з підконтрольною компанією).

По-друге, необхідно уважно підходити до повноважень керівника щодо його права підписувати договори. Наприклад, можна поставити обмеження, що керівник може підписувати договори на суму понад 1 млн. гривень лише за згодою власників. При цьому не зайвим буде прописати у Статуті, що будь-які реєстраційні дії, пов'язані зі зміною частки засновників, зміни статутного капіталу тощо, можуть відбуватися виключно за згодою всіх власників без права передоручення таких дій іншим особам. Це позбавить рейдерів можливості робити все руками представників.

По-третє, однією з форм захисту є створення низки «штучних» зобов'язань підприємства над іншими (дружніми) підприємствами. Краще, якщо ці зобов'язання будуть підкріплені гарантійними зобов'язаннями у вигляді гарантій, поруки, застави обладнання, будівлі тощо. Це дасть можливість у разі рейдерської атаки зберегти активи, недопустивши їх відчуження.

Четверте. Природно, що під час розвитку технологій не зайвим буде впровадження комплексу інформбезпеки. Таку безпеку необхідно забезпечувати юридичними та технічними заходами, тобто створення внутрішньої нормативної бази (положення про конфіденційність, інструкції про передачу даних тощо), а також створення спеціальних програм, що обмежують доступ, копіювання або передачу важливих даних.

П'яте. Бажано, щоб усі установчі документи та інші документи, що підтверджують право власності чи користування будь-якими активами (рухоме і нерухоме), зберігалися над місці ведення основної господарської діяльності. Це дасть вам можливість виграти час та не допустити присвоєння чи відчуження ваших активів рейдерами.

Шосте. Важливим є формування окремого резервного фінансового фонду, розміщеного також у окремому місці. Це дозволить керівництву, у разі рейдерської атаки, мати можливість ефективно проводити необхідні дії із залученням професіоналів різного напряму та підтримувати працездатність інших структурних підрозділів.

Сьоме. Будь-яке рейдерство, здебільшого, починається з отримання того чи іншого судового рішення, яке хіба що «легалізує» нового власника. Тому не зайвим буде проведення моніторингу даних про фігурування компанії (її засновників) у тих чи інших судових процесах. Це дозволить завжди бути в курсі можливих рейдерських атак та своєчасно їх ліквідувати на стадії зародження.

Звичайно, всі ці дії складно виконати компаніям самостійно і краще, якщо цим займатимуться фахівці з права. Наша компанія протягом багатьох років надає правові послуги компаніям різної форми власності, у тому числі захищаючи їх не лише від протиправних дій контролюючих органів, а й від так званих рейдерів та названих кредиторів. У разі потреби ми завжди допомагаємо нашим клієнтам перевірити майбутніх контрагентів щодо надійності та порядності. При цьому використовуються різні реєстри відкритих та закритих баз даних. Все це допомагає нашим клієнтам економити свій час та відчувати надійний захист та підтримку з нашого боку.

Ми завжди намагаємося робити більше, ніж обіцяємо!

АО «Адвокатська фірма «ADVICE»

Керуючий партнер, адвокат Віталій Кулаков

АКТУАЛЬНІ ЗМІНИ У ВИПЛАТІ АЛІМЕНТІВ

алименты

Після ухвалених змін справи про стягнення аліментів розглядатимуться у наказному провадженні (не позовному, як раніше), що має призвести до скорочення термінів розгляду такої категорії справ. Для отримання аліментів особа, з якою проживає дитина, може звернутися до суду за місцем реєстрації або перебування із заявою про видачу судового наказу. За результатами розгляду справи суд присуджує аліменти: на одну дитину – 1/4; на двох дітей – 1/3; на трьох та більше дітей – половину заробітку (доходу) платника аліментів. Крім того, у законодавчому порядку закріплено максимальний розмір аліментів, який може бути стягнуто на користь дітей – не більше ніж 10 прожиткових мінімумів на дитину відповідного віку.

Також, законодавець збільшив і мінімальний розмір аліментів, який встановлюється судом незалежно від наявності доходу у платника аліментів, і становить 50% прожиткового мінімуму (нагадаємо - раніше було 30%).

Законодавець окремо закріпив існуюче право отримувача аліментів на стягнення неустойки у розмірі 1% від суми несплачених аліментів за кожний день прострочення, однак загальний сумарний розмір такої неустойки вже має свої межі та становить не більше 100% від суми існуючої заборгованості.

Важливо відзначити, що нараховувати неустойку можна вже через 7 днів з моменту повідомлення людини про необхідність сплати певної суми аліментів. Таким чином, неустойка може нараховуватися з наступного дня (після закінчення 7-денного терміну), а не з моменту отримання рішення суду.

Впевнені, що це нововведення дозволить у найкоротші терміни розглядати справи, пов'язані з аліментами, а діти зможуть отримати необхідні кошти. Крім того, вже сторони не зможуть затягувати подібні справи, поєднуючи їх зі спорами про батьківство, встановлення місця проживання дитини, встановлення порядку виховання дитини тощо.

Важливо відзначити, що законодавець дав чітке твердження, що аліменти є власністю дитини і той із батьків, який отримує такі аліменти, зобов'язаний витрачати їх виключно на користь дитини. Крім того, неповнолітня дитина має право самостійно отримувати аліменти та, відповідно, розпоряджатися ними.

Ці нововведення передбачені Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту прав дитини на належне утримання шляхом удосконалення порядку стягнення аліментів».

Залишається сподіватися, що цей закон зможе реально захистити права дітей, а не стане у черговий спосіб з'ясування стосунків між батьками.

АО «Адвокатська фірма «ADVICE»

Адвокат Кулаков Віталій

Аналіз новел цивільного судочинства

Кожен із нас по-різному сприймає зміни в законах, одні негативно ставляться до будь-яких змін, інші тільки й чекають, щоб вони сталися.

 Я вважаю, що зміни можна назвати позитивним явищем, якщо воно безапеляційно та беззастережно спрямоване на покращення чи спрощення життя наших співгромадян, принаймні, їх більшості.

На жаль, Закон України «Про судоустрій та статус суддів» загалом не можна назвати позитивною зміною. Хоча, звичайно, на його прийняття чекали багато, оскільки система судочинства вже настільки застаріла, що просто катастрофічно вимагала модернізації.

Безперечно новий Закон містить норми, які позитивно сприймаються юридичним співтовариством, але, на жаль, більшість норм є досить спірними, вони не повною мірою відповідають нормам Конституції України. Грош ціна такому судочинству, яке у своєму законі містить неконституційні норми, що ж це буде за правосуддя?

Серед позитивних норм нового закону відзначається зменшення термінів розгляду справи, скорочення термінів на оскарження судових рішень, автоматизована система розподілу справ, запровадження відповідальності за порушення встановленого порядку та прояв неповаги до суду і ще трохи…

Повинен сказати, що навіть ці позитивні зміни на тлі «реального» нашого життя мають досить сумнівний характер. Невже законодавець свято вірить, що до вказаної в Законі дати в усіх судах діятиме автоматизована система розподілу справ? Адже допустити вибірковий порядок запровадження такої системи призведе до порушення конституційних прав наших громадян. Виходить, що в одному суді справи розподіляються автоматично, а в іншому у «ручному» режимі. А як же конституційна рівність?

Мені здається, що «жорстке» нормативне врегулювання - це добре, але тільки тоді, коли всі будуть впевнені, що ці норми працюватимуть як «годинний механізм» і 100% будуть спрямовані на захист інтересів більшості громадян, а не окремої групи українців.

Будь-яка реформа безперечно веде до деяких обмежень, але за своєю суттю має вести до поліпшення, спрощення життя громадян. Ось тут новий Закон навряд чи можна назвати реформою.

Наприклад, візьмемо банальну ситуацію.

Людина приїхала до Києва на заробітки, знайшла роботу, винаймає житло, все добре, АЛЕ – прописана (зареєстрована) вона, припустимо, в якомусь районі Закарпатської області. Ця людина через об'єктивні причини змушена була взяти гроші в борг, а віддати вчасно не змогла. Кредитор подає на нього до суду за місцем його проживання у Києві та розраховує на швидке вирішення спору, але…тут набувають чинності новели судочинства.

Відповідно до частини третьої статті 122 ЦПК України, суд не пізніше 2-х днів з дня надходження позовної заяви до суду звертається до відповідного органу реєстрації місця перебування та місця проживання для надання останнім інформації про зареєстроване місце проживання (перебування) відповідача.

Загальновідомим фактом є те, що більшість наших співгромадян, які винаймають житло, не реєструються за місцем свого дійсного проживання.

Як наслідок, орган реєстрації місця перебування та місця проживання не зможе підтвердити, що відповідач дійсно проживає за вказаною позивачем адресою, а зазначить адресу реєстрації в іншому регіоні.

Відповідно до ст. 122 ЦПК України, якщо суд з'ясує, що справа непідсудна даному суду (а це очевидно), він повертає позовну заяву.

Виходить казус. Позивач знає, де живе відповідач, але змушений звертатися до суду за місцем його реєстрації та їхати до того далекого району Закарпатської області, причому кілька разів, бо відповідач до того суду навряд чи піде, оскільки мешкає у Києві. Вважаю, що ця норма ніяк не може заслуговувати на позитивну оцінку і має бути негайно переглянута. У ньому, крім порушення прав кредитора, нічого позитивного немає.

Упродовж цієї історії припустимо, що орган реєстрації місця перебування та місця реєстрації не зміг надати інформацію про місце реєстрації відповідача. Нова стаття 122 ЦПК України на цей випадок чітко передбачила норму, за якою суд зобов'язаний сповістити такого відповідача через засоби масової інформації.

Впевнений, що скасування старих норм, які зобов'язували суд провести всі можливі дії щодо пошуку відповідача, не можна було виключати, адже вони захищали потенційного відповідача від зловживання з боку «лжепозивачів». Можна було просто зобов'язати суд у попередньому засіданні одночасно використовувати механізм вручення повістки через ЖЕКи, дільничних міліціонерів, встановити адресу реєстрації через адресне бюро, місце роботи тощо, а потім подавати оголошення в ЗМІ. Жодних порушень термінів не було б.

Припустимо, що суд повідомив відповідача через ЗМІ про призначення судового засідання. Природно відповідач не приходить на судове засідання і суд готовий виносити заочне рішення, але… позивач проти, знаючи як згодом воно може бути скасоване.

Що далі робити? Як боротися із термінами?

Звісно, це рідкість. Найчастіше зустрічаються позивачі, які проти винесення заочного рішення. Але що ж далі? Припустимо, заочне рішення набрало законної сили, позивач отримав виконавчий документ, подав його до виконавчої служби, яка, у свою чергу, розпочала виконавчі дії, і ось тут боржник дізнається про існування судового рішення. Що він робить? Звичайно оскаржить шляхом подання апеляційної скарги (скоріше за все, оскільки суд може відмовити у скасуванні заочного рішення).

Так ось, апеляційний суд має спочатку відновити термін на апеляційне оскарження (це не так просто), потім розглянути справу. Припустимо, що відповідач надає такі докази, що суперечать рішенню суду першої інстанції. Суд апеляційної інстанції змушений буде прийняти такі докази та не надсилаючи справу на новий розгляд (не має право за новим законом), скасовує рішення першої інстанції та приймає своє. Хоча перша інстанція розглянула та ухвалила правильне рішення на підставі наявних доказів. Чи буде багато скасованих рішень? Якою буде статистика суддів у скасованих справах? Мені здається, що цю процедуру потрібно ретельно прописати в законі, щоб не було порушено права ні позивача, ні відповідача і водночас термін розгляду справи не затягувався.

Йдемо далі. Усі знають, що одним із основних постулатів нового Закону про судоустрій декларувалося скорочення термінів розгляду справи та отримання рішення суду.

Це дуже правильна ініціатива, яку, напевно, підтримують практично все населення України. Зміни внесли такі, що справді скоротили термін на розгляд справи, але водночас внесли й інші, які додали такий самий термін. Йдеться про набрання законної сили рішенням суду.

Відповідно до частини 1 статті 223 ЦПК України, рішення суду набирає законної сили після закінчення строку для подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано.

Строк для подання апеляційної скарги встановлено статтею 294 ЦПК України, в якій зазначено, що «апеляційна скарга на рішення суду подається протягом 10 днів з дня її оголошення». Дуже позитивна норма! Правда! Але далі встановлюється строк для подання апеляційної скарги для осіб, які не були присутніми під час оголошення рішення. Для них строк на апеляційне оскарження закінчується за 10 днів з моменту отримання копії рішення суду.

Аналізуючи цю норму можна дійти такого висновку. Суд, ухвалюючи рішення, повинен відправити його всім особам, які не були присутні під час оголошення рішення. Після цього необхідно дочекатись повідомлення про отримання копії рішення суду від тих осіб, які не були присутні під час оголошення рішення. Потім суд повинен відрахувати 10 днів від дати отримання ними копії рішення і тільки після закінчення цієї дати рішення набирає законної сили. Скільки ж потрібно чекати позивачу, щоб отримати рішення суду, яке буде з позначкою «набрало законної сили»? Потрібно буде ознайомитися зі справою і дізнатися, коли ж відповідач отримав копію рішення суду, а чи отримав суд повідомлення, а чи не загубилося воно, тощо, і лише потім просити суд видати рішення суду з відповідною відміткою. Враховуючи всі обставини, рівень роботи пошти, завантаженість судових канцелярій, можна зробити висновок, що термін набрання рішенням законної сили перевищуватиме як мінімум один місяць. Де тут скорочення термінів? Впевнений, що для кожного позивача звичайно важливо, щоб справа була розглянута швидко, але важливішим є набрання законної сили рішенням суду. А тут ми бачимо лише необмежену відстрочку... Це не може бути позитивним моментом.

Вважаю, що цю норму необхідно злегка виправити і залишити ЗАГАЛЬНИЙ термін на оскарження 10 днів. Якщо після закінчення цього терміну не буде подано апеляційної скарги - рішення має вважатися таким, що набрало законної сили. Це справедливо щодо позивача. А ось особи, які отримали рішення після закінчення 10-денного строку, мають право подати апеляцію на протязі встановленого 10-денного строку після отримання копії рішення суду. У цьому випадку апеляційний суд повинен одразу призупинити виконання рішення та відкрити апеляційне провадження, відновивши строк на апеляційне оскарження.

Скорочені (стислі) терміни розгляду справи, обов'язкове вручення рішення суду сторонам, повідомлення відповідача у ЗМІ та перевірка його місцезнаходження, скасування можливості апеляційної інстанції надсилати справу на новий розгляд та багато іншого… Може це і добре, але в сьогоднішньому вигляді це суттєво може вплинути і на якість процесу, і на прийняття справедливих рішень. Апеляційна інстанція тепер не може відправити справу на новий розгляд, тому суду першої інстанції можна не переживати за свої, так звані, «недоробки» . Суд апеляційної інстанції змушений фактично з нуля розглядати справу: із призначенням експертизи, допитом свідків, дослідженням та збиранням нових доказів тощо. З таким підходом до апеляційної інстанції ми просто втратимо корисність суду першої інстанції, втратимо можливість справедливого та  ретельного розгляду справи. До речі, цього дуже не вистачає нашим судам сьогодні!!! Вважаю, що необхідно все ж таки дати право апеляції відправляти справу на новий розгляд, передбачивши, звичайно ж, мінімальні виняткові для цього підстави (коли в стислі терміни виправити упущення суду першої інстанції неможливо). Крім того, слід запровадити відповідальність суддів першої інстанції за такі рішення у справах, які вирушають на новий розгляд. Це, свого роду, як у кримінальних справах, повернули справу на досудове слідство, слідчий «отримує по шапці» (принаймні, так має бути ), бо надіслав недопрацьовану справу.

Читаючи коментарі своїх колег до нового Закону про судоустрій дедалі більше приходиш до того, що потрібно терміново змінювати та упорядковувати окремі норми прийнятого закону, оскільки їх антиконституційність в окремих випадках просто зашкалює…

АДВОКАТ У ЦИВІЛІЗОВАНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

В сучасному світі, напевно, немає дорослої людини, яка б не знала, хто такий адвокат. Єдина різниця буде лише в тому, що для однієї людини - це «розумний, тямущий захисник», для іншої – «самозванець і дармоїд», для третьої – «позаштатний співробітник правоохоронних органів, який виконує роль посередника» тощо. Нам доводиться часто спілкуватися з клієнтами, які розповідають неймовірні історії їхнього досвіду роботи з нашими колегами. Це, звичайно, неприємно, оскільки в нашій країні є досить велика кількість порядних, професійних та щирих правознавців, які люблять і цінують свою працю.
Ми повинні розуміти, що якщо про правоохоронну та судову системи люди висловлюються негативно, то сумнівно, що адвокатура у цій плеяді виглядатиме білим ангелом. Але все ж таки смію повторити, що і в правоохоронній, і судовій системі, як і в адвокатурі величезна кількість людей, які щиро люблять свою професію і сьогодні вкрай важливо довіряти таким людям, допомагаючи їм реалізовувати свої амбіції, і в жодному разі не ототожнювати їх з усіма бідами та гріхами.
Важливо розуміти, що розвиток суспільства вимушено породжує нові правові питання та проблеми, люди так чи інакше змушені захищати свої права. Однак, сьогодні кожен працює у своєму напрямку і іноді захищати свої права люди звикли через емоції, що не завжди допомагає. За наявності правової проблеми необхідно навпаки холоднокровність, розважливість та терпіння.
У цьому ключовим чинником є й уміння аналізувати ситуацію та застосовувати правильний нормативний акт чи норму права, щоб у фіналі отримати необхідний результат. Ось тут і проявляється професіоналізм та своєрідне адвокатське «чуття», яке поряд з іншими позитивними якостями допоможе реально отримати потрібне рішення.
Не зайвим буде і проява поваги до самого клієнта. Адже ми розуміємо, що деякі адвокати працюють виключно з багатими, вірніше заможними клієнтами, тому прояв поваги та поблажливість до такої категорії людей є обов'язковим. Однак, при зверненні людей з менш значним соціальним статусом чомусь іноді проявляється деяка зневага і небажання допомагати. Вважаю, що це неприйнятно для адвоката, оскільки адвокат – це як лікар, який, як мінімум, повинен надати першу невідкладну правову допомогу. Іншими словами, як мінімум, порадити людині потрібний алгоритм дій, у тому числі через звернення за безоплатною правовою допомогою (за рахунок держави). Ми повинні бути соціальнішими, адже наша місія допомагати людям, тому повага до кожного, зокрема опонента, це ознака мудрості та професіоналізму. У нашій компанії прийнято, наприклад, в окремих випадках допомагати людям у правовому форматі абсолютно на безоплатній основі. І ми це робимо з особливою гордістю.
Підсумовуючи, у цій статті ми хотіли просто сказати, що інститут адвокатури існує виключно для людини, тому якщо всі стануть нелюдами, то й адвокатура, мабуть, буде не потрібна. Повага, толерантність та мудрість – ніколи не повинні залишати нашу свідомість…

АО «Адвокатська фірма «ADVICE»
Керуючий партнер, адвокат Кулаков Віталій

Останні відео

Звяжіться з нами

044 209 23 52

© «ADVICE» , 2022
01014, м. Київ, ул. Бастіонна, 14А, оф.43
Тел.: (044) 209 23 52, (067) 233 50 58
E-mail: partner@advice.in.ua

Звяжіться з нами

044 209 23 52

© «ADVICE» , 2022
01014, м. Київ, вул. Бастіонна, 14А, оф.43
Тел.: (044) 209 23 52, (067) 233 50 58
E-mail: partner@advice.in.ua